sreda, 16. april 2014

Vabila za birmo

Ko je Jana iz Ustvarjalnega vrta pokazala svoje vzorce vabil za birmo, so mi bila noro všeč. Ni minilo par dni, ko sem dobila jaz prošnjo prijateljice, če bi  ji lahko izdelala vabila za birmo njenega sina. Janina kombinacija eko kartona in zelene mi je bila noro všeč,   najbolj me je navdihnila m varianta z žepkom, ki je malce drugačna.

Janino vabilo:



Rob žepka sem anredila s pomočjo rezalne šablone Najlepšega para





In vseh deset na kupčku...


Porabila sem zadnje kose eko kartona, zdaj Papirnica Radeče izdeluje drugačnega, sploh ni več lep rjav ampak v nekih sivih odtenkih :-(. Tako mi je povedala prodajalka v Artu. Kje pa vi nabavljate ta eko karton? Najraje sem ga imela v A3 varianti...

Vabila prijavljam v galerijo meseca aprila Najlepšega para 


15 komentarjev:

Helena pravi ...

Tudi tvoja vabila so čudovita!

Vladuška pravi ...

Hali, tudi tvoja vabila so lepa in ta barvna kombinacija je res krasna. Tudi jaz sem eko karton kupovala v Artu, potem pa sem izvedela, da ga prodajajo tudi tukaj: http://www.likovni-material.si/artikli.php?id=62 in sedaj ga tu narocujem. Da vidis cene, se moras registrirat. Narocit pa moras celi paket, to je 100 listov. Jaz bi si sicer osebno zelela, da bi bil temnejsi, ampak ga tezko najdes ali pa je veliko drazji. Ne morem ti garantirat, da je enak kot ta tvoj, ampak lahko si pogledas na mojem blogu kako zgleda. Lepo bodi.

Hali pravi ...

Vladka, najlepša hvala...nisem poznala te strani...

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna so. Eko osnova da poseben čar.

Ne-Ja pravi ...

Ma kaj so lepa vabila! Super kombinacija eko kartona in zelene. Žal ti jaz ne znam pomagati s kartonom, ker sem do sedaj v živo imela možnost videti res samo bolj sivkastega zato ga niti ne uporabljam...

Biljana pravi ...

Krasna vabila so nastala!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Všečkam tudi jaz. Krasna kombinacija. Kar se pa eko kartona tiče sem pa tudi sama razočarana, ker je Radeče ukinil izdelavo rjavega eko papirja. V trgovini Papin sem si nabavila cel paket, ki vsebuje 100 kom, za nekaj časa bo. čao

Tina - pravi ...

Hali, vse je krasno... tvoja izbira dodatkov in postavitev! Kako sem vesela, da je pri žepku pomagal Najlepši par ;-) Jaz imam tudi še nekaj zalog prejšnje izvedbe eko kartona... zdaj pa sem si kupila enega super v Rayherju... samo ga ne najdem trenutno v njihovi trgovini. Ti javim, ko dobim.

Adrijana Knez pravi ...

Oooo Branka super, da sem ti bila za inspiracijo. In moram ti povedati, tudi pri nas na Koroškem so naročali največ teh vabil z zepkom. Sama papir nabavljam v Trgovini Fantazija v Slovenj Gradcu...ker pa je moj moz grafični oblikovalec je prav on omenjeni trgovini priporočal dobavitelja - Antalis iz Ljubljane. Pokukaj kam na spletno stran :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita so
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Res je lepa kombinacija eko kartona in zelene barve. Krasna vabila si izdelala. Res je fajn, da najdemo inspiracije za svoje izdelke kar na domačem pragu :-)

Martina pravi ...

Predivne pozivnice. Eko karton i zelena su mi super kombinacija.Vrlo lijepo si ih napravila.
Ja ga kupujem na ebay-u.
Lp, Martina

Andreja pravi ...

Hali, tudi tvoja verzija je zelo lepa :-))

Hiška iz papirja pravi ...

Preprosto in zelo lepo, tudi tvoja verzija mi je všeč.

vilinke pravi ...

Lepa kombinacija zelene in eko kartona,ki ga jaz uporabljam premalo, a me je ta tvoja čestitka prepričala, da ga bo treba več vključevati ;))

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...