petek, 11. april 2014

Velikonočne čestitke 4

Jupi vikend pred vrati, jutri sejmarjenje. Fajn se veselim čveka, energije obiskovalcev, dobrega vzdušja :-)

In danes še ena serija







In še kolaž malo mešano :-) ker se je letos našlo kar nekaj pridnih, ki želijo tudi za veliko noč pošiljati čestitke. Super, sem vesela :-)


Lep vikend vam želim!

7 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

To pa je bila krasna praznična serija voščilnic. Upam, da ti jih čim manj ostane, ko zaključiš sejmarjenje. Uživaj, jaz se bom pa z vremenom zmenila, da te bo grel sonček na štantu. čao

*Urška* pravi ...

Joj,tako ste vse pridne pri izdelavi velikonočnih voščilnic.Jaz pa nisem naredila niti ene.Res je skrajni čas,da se lotim :)
Lep kupček voščilnic si naredila....vse so mi všeč.
LP,Urška

vilinke pravi ...

Zelo lepe in razigrane voščilnice si naredila taprave za pisanke ;)
LP Vilinke

Ne-Ja pravi ...

Pridna si, da si naredila kar 4 serije, jaz pa niti pomislila nisem, da bi se lotila sploh kakšne čestitke... Upam da boste jutri imele lepo vreme, v dober čvek pa sploh ne dvomim :)

oldpunca pravi ...

Tvoja stojnica bo spet najlepša na sejmu, o tem sploh ni dvoma :-) Res si pridna, kako lepe velikonočne voščilnice si naredila.

Martina pravi ...

Ti si neumorna žena. Opet si napravila divne čestitke.Puno zabave na sajmu ti želim.
Lp, Martina

Adrijana Knez pravi ...

Zelo simpatične voščilnice si naredila...upam, da si uzivala :)Pozdravček, Jana

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...