četrtek, 17. april 2014

Zeleno - roza čestitka za rojstni dan

Take energije polna, kot je oseba, ki je čestitko prejela.



 Pravi sladek zaklad se skriva v notranjosti...


 Torta, baloni, darila, kolaček...



Tudi svečka na torti ne sme manjkati, ena za leto čez okroglo ;-)


Navdušile so me te pop-up čestitke, jij je in bo nastlo še nekaj. Ker so nekaj posebnega...

10 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Kaksno super presenecenje caka slavljenca ko bo tele odprl/a. Ta zelena je res polna energije.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Nabita z energijo in ne samo polna je ta zelena. Očitno si jo dovolj vsrkala vase, ko delaš 200 na uro. Presenečenje bo pa popolno z odprtjem voščilnice. čao

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuu
krasna pop up voščilnica
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Tale voščilnica pa je res prava energijska bomba! Notranjost pa tako cartkana :)

Mojca pravi ...

kako krasna voščilnica in roza-zelena kombinacija je zelo posrečena. lp

oldpunca pravi ...

Super je! Res je polna energije in presenečenj :-)

Hiška iz papirja pravi ...

Vidim, da si čisto not padla v 3D čestitke :) Jaz jih tudi zelo rada delam, te kar malo zasvojijo, a ne :) Tole si odlično naredila, prava žurka v notranjosti, super je!

Renata pravi ...

Energična voščilnica, z krasno notranjostjo.

Martina pravi ...

Stvarno super izgleda unutrašnjost. Vrlo lijepo.
Lp, Martina

Adrijana Knez pravi ...

Hhaahhhaaa...Branka...ko bi ti videla mene kakšne velike oči sem naredila, ko se zagledala notranjost :):)...ker na prvi pogled ne zgleda, da te notri čaka party...Lepe praznike tebi in tvojim najdražjim želim, Jana

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...