torek, 15. april 2014

Izziv #105: ČESTITKE OB DIPLOMI

Pa mi je uspelo ustvariti eno čestitko za diplomantko.

Taka živahna čestitka v velikosti A5, s simboli za srečo, učenost... Vse kar potrebujemo v življenju je sreča in znanje seveda in ljubezen in prijateljstvo...



In notranjost...


Še en gumbek za srečo...



 Srečen torek vam želim!

Čestitko pa prijavljam na izziv CRAFT-alnice.


14 komentarjev:

Janja pravi ...

Zelo je lepa.
Hvala, ker si se nam pridružila na 105. izzivu CRAFT-alnice. Lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Sove so mi od nekdaj všeč in ta tvoja je res prisrčno debeluškasta. čao

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako luštna sovica
zelo lepa čestitka
lp Tamara

Hiška iz papirja pravi ...

Lušten papir za ozadje in luštna sovica na deteljici iz srčkov, super ideja :)

Mojca pravi ...

joj kako kjut sovica in lepi papirčki. lp

Andreja pravi ...

Zanimiva sovica je nastala :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

Danii pravi ...

Super sovica na čestitki :-)
Lp Danii

Ne-Ja pravi ...

Luškana sovica in zopet fenomenalna barvna usklajenost :)

vilinke pravi ...

Obožujem sovice, čudovita čestitka ;)

Martina pravi ...

Hehe, kad sam vidjela sliku prvo sam pomislila-pa još nisam objavila kutiju kako je dospjela ovdje?. Naime napravila sam kutiju sa istim papirom i sa djetelinom...Tvoja je čestitka super. Sviđa mi se kako si napravila sovu, baš super izgleda.
Lp, MArtina

Vladuška pravi ...

He he, dobra je tale sova s pikastimi ocmi in deteljica za sreco pase zraven.

oldpunca pravi ...

Zelo domiselno si sestavila tole voščilnico. Sova s pikastimi očmi je prava faca, deteljice za srečo pa super dodatek :-)

Adrijana Knez pravi ...

Hhmmm...tale sovica je imela pa res srečo, saj je obkrozena z deteljico in še gumbom...In sploh se ne čudim, da je diplomirala...Bravo!
Nočko, Jana

Anonimni pravi ...

Super mi je! Sviđa mi se ukrašena unutrašnjost. :)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...