četrtek, 10. april 2014

Velikonočne čestitke 3

Evo še tretji sklop... Ta je meni najljubši....

Kokoška ...



To je to, dnevi so pestri, lovim za rep minute, da kaj naredim in seveda priprave na sejem, ki se bo tokrat odvijal izjemoma drugo soboto v mesecu, tečejo. Vreme bo po zadnjih napovedih suho, zato vabljeni vsi na našo unikatno ulico v Celje pred Osrednjo knjižnico Celje.


13 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Tudi tale serija je zelooo cartkana:)

Helena pravi ...

Simpatične in sveže pomladanske.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Mi je jasno zakaj ti je najbolj všeč. Tudi meni. Tako čudovito zeleno barvo si uporabila, pa tista kokica na sredini - res prisrčno. čao

oldpunca pravi ...

Zelo posrečena kokoška :-) Lepo serijo si naredila. Všeč mi je zeleno bela kombinacija.

Nena pravi ...

tele kokoške so TOP

Biljana pravi ...

Kok si pridna! Čudovita serija!

Janja pravi ...

Iiiii te so res nadvse luštne :). Lp

Martina pravi ...

Preslatke su.
Lp, Martina

Andreja pravi ...

iiijoj tele kokoške so res carske!
Lepe voščilnice so nastale :-))

*Urška* pravi ...

Lepe pomladne :)

Vladuška pravi ...

Pa so res cart tele kokoške.

vilinke pravi ...

Tudi ta "serija" je čudovita ;)

Adrijana Knez pravi ...

Zelo simpatična!!!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...