sreda, 9. april 2014

Velikonočne čestitke 2

Evo pa je tu že druga serija. Tokrat z drugim glavnim igralvem velike noči - zajčkom :-)



Sveže, pomladno zelene, zajček pa se skriva pod tulipanom in čaka, kdaj bo lahko skočil ven in prinesel jajčka. Čokoladna, seveda :-)

Čestitke so sveže, kot je sveže današnje jutro po dežju. Zelena barva gozda je tako še bolj izrazita in vsak dan manj je "praznega" prostora v krošnjah.Pomlad je lepa...

In naj z vami podelim še eno misel, ki me je pričakala zjutraj v elektronskem poštnem nabiralniku...


»Če začnemo prepir med preteklostjo in sedanjostjo,
bomo uvideli, da smo izgubili bodočnost.«
Winston Churchill


8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Spet bom začela z iiii - lušna voščilnica. Zeko je simpatičen, Winston ima (je imel) prav. Sem še kaj pozabila - aja - šablona tulipan mi je všeč - kje si ga nabavila, če ni skrivnost??? Hvala - čao

Ne-Ja pravi ...

Tudi ta serija je cartkana - super ideja s tulipanom :)

Hali pravi ...

Mojca tulipani so iz te cottage šablone http://www.scrappingcottage.com/cottagecutzwateringcantulips4x6pre-order.aspx

Helena pravi ...

Čisto pomladne: živahne in sveže.

oldpunca pravi ...

Ponovno si ustvarila zelo prikupno serijo voščilnic :-) Zajček se je zelo lepo skril pod tulipan. Tudi barve so mi všeč.

Adrijana Knez pravi ...

Luštna tale nova kolekcija in prav zanimivo si razporedila motive...pozdravček, Jana

vilinke pravi ...

Spet je nastala lepa kolekcija v zeleni barvi ;)

Vladuška pravi ...

Pomladno in praznicno simpaticno.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...